{{{block - 36}}}
title
دوشنبه 18 اسفند 1404 کد خبر: 12494 لینک کوتاه 54

پیام تبریک و اعلام بیعت مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با سومین رهبر انقلاب اسلامی ایران

محمدرضا مطیری مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در پی انتخاب حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای(مدظله العالی) از سوی مجلس خبرگان رهبری، ضمن تبریک این انتخاب الهی و تاریخی، بیعت خود را با رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کرد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا أَطیعُوا اللَّهَ وَ أَطیعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِی الْأَمْرِ مِنْکُم‌(نساء آیه ۵۹)


در این ماه سراسر نور، ماه نزول قرآن و شب‌های قدر که مقدرات امت اسلامی رقم می‌خورد، ملت مؤمن و مقاوم ایران اسلامی در سوگ شهادت مظلومانه‌ی رهبر محبوب و حکیم خود، حضرت آیت‌الله العظمی امام سید علی حسینی خامنه‌ای (رضوان‌الله‌علیه) نشسته است، امامی که عمر با برکت خود را وقف پیشرفت همه جانبه و اعتلای انقلاب اسلامی و اسلام عزیز نمود.
در این برهه حساس و تاریخ ساز که میهن عزیزمان بی رحمانه مورد هجوم خصمانه آمریکای جنایتکار و رژیم منحوص صهیونیستی قرار گرفته است و مردم مقاوم ایران اسلامی را آماج حملات غیر انسانی قرار داده اند، مجلس خبرگان رهبری با عنایت پروردگار و الهام از روح ولایت، حضرت آیت الله امام سید مجتبی حسینی خامنه ای (مدظله العالی) را به عنوان سومین رهبر جمهوری اسلامی ایران و شیعیان جهان انتخاب نمود، برگزیده ای که تجلی استمرار خط نورانی ولایت و تداوم هدایت الهی است.
اینجانب ضمن تبریک این انتخاب الهی و تاریخی، به نمایندگی از کارکنان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، بیعت خود را با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اعلام می‌نمایم و یقین دارم که عزت اسلام در پرتو زعامت ایشان، با قدرت و صلابت بیشتری به اهتزاز درخواهد آمد.
از درگاه خداوند متعال عمر باعزت ایشان و سرفرازی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی سرنوشت ساز با آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب صهیونیستی را تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) خواستارم.

محمدرضا مطیری
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی



آخرین اخبار
طراحی و پیاده سازی: اکسین ویرا