محمدرضا مطیری مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در پی انتخاب حضرت آیتالله سید مجتبی حسینی خامنهای(مدظله العالی) از سوی مجلس خبرگان رهبری، ضمن تبریک این انتخاب الهی و تاریخی، بیعت خود را با رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کرد.
بسمالله الرحمن الرحیم
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا أَطیعُوا اللَّهَ وَ أَطیعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِی الْأَمْرِ مِنْکُم(نساء آیه ۵۹)
در این ماه سراسر نور، ماه نزول قرآن و شبهای قدر که مقدرات امت اسلامی رقم میخورد، ملت مؤمن و مقاوم ایران اسلامی در سوگ شهادت مظلومانهی رهبر محبوب و حکیم خود، حضرت آیتالله العظمی امام سید علی حسینی خامنهای (رضواناللهعلیه) نشسته است، امامی که عمر با برکت خود را وقف پیشرفت همه جانبه و اعتلای انقلاب اسلامی و اسلام عزیز نمود.
در این برهه حساس و تاریخ ساز که میهن عزیزمان بی رحمانه مورد هجوم خصمانه آمریکای جنایتکار و رژیم منحوص صهیونیستی قرار گرفته است و مردم مقاوم ایران اسلامی را آماج حملات غیر انسانی قرار داده اند، مجلس خبرگان رهبری با عنایت پروردگار و الهام از روح ولایت، حضرت آیت الله امام سید مجتبی حسینی خامنه ای (مدظله العالی) را به عنوان سومین رهبر جمهوری اسلامی ایران و شیعیان جهان انتخاب نمود، برگزیده ای که تجلی استمرار خط نورانی ولایت و تداوم هدایت الهی است.
اینجانب ضمن تبریک این انتخاب الهی و تاریخی، به نمایندگی از کارکنان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، بیعت خود را با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیتالله امام سید مجتبی حسینی خامنهای (مدظلهالعالی) اعلام مینمایم و یقین دارم که عزت اسلام در پرتو زعامت ایشان، با قدرت و صلابت بیشتری به اهتزاز درخواهد آمد.
از درگاه خداوند متعال عمر باعزت ایشان و سرفرازی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی سرنوشت ساز با آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب صهیونیستی را تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) خواستارم.
محمدرضا مطیری
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی