مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بمناسبت اربعین شهادت امام شهید سید علی خامنه ای، پیام تسلیتی را صادر کرد
متن پیام بدین شرح است :
بسم رب الشهداء و الصدیقین
«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»
چهل روز از عروج ملکوتی و شهادت مظلومانه رهبر مجاهد و نستوه امت اسلامی میگذرد؛ شخصیتی بزرگ که عمر پربرکت خویش را وقف اعتلای کلمهالله و ایستادگی در برابر ستمگران کرد. اگرچه فقدان این عزیز، ثلمهای جبرانناپذیر برای جهان اسلام است، اما حیات ابدی او در قلبهای آزادگان و مسیر روشنی که ترسیم نمود، پرفروغتر از گذشته راهنمای رهروان حق است.
ما در سازمان منطقه ویژه اقتصادی، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای بلند این شهید والامقام، معتقدیم که امروز صیانت از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در سنگر «جهاد اقتصادی» و تلاش برای خودکفایی و پویایی چرخهای صنعت، تداوم راه خونبار شهداست. کارگران، متخصصان و مدیران این منطقه با عزمی راسخ و روحیهای زینبی، همت خود را بر رونق تولید و خنثیسازی توطئههای اقتصادی دشمنان متمرکز کردهاند تا ثابت کنند مکتب شهادت، همواره الهامبخش پیشرفت و سربلندی است.
اینجانب به نمایندگی از کارکنان و تلاشگران سازمان منطقه ویژه اقتصادی، فرارسیدن اربعین شهادت این رهبر فرزانه و پرچمدار مقاومت را به محضر بقیةالله الاعظم (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده بزرگ صنعت تسلیت عرض مینمایم.
امید است به برکت خون پاک شهدا، ایران اسلامی در تمامی عرصهها بهویژه در مسیر اقتدار اقتصادی، پیروز و سربلند باشد.
محمدرضا مطیری
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی
(فرودین ماه ۱۴۰۵)