{{{block - 36}}}
title
پنج شنبه 20 فروردین 1405 کد خبر: 12513 لینک کوتاه 30

بازدید میدانی معاون وزیر نفت از واحدهای از کار افتاده پتروشیمی بندرامام

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از واحدها و تأسیسات پتروشیمی بندرامام که در پی تهاجم دشمن از سرویس خارج شده‌اند، دیدن کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، حسن عباس‌زاده، معاون وزیر نفت و هیئت همراه با حضور در پتروشیمی بندرامام، از نزدیک ابعاد خسارات ناشی از حمله رژیم صهیونیستی و آمریکا را که منجر به ایستایی کامل فعالیت‌های این مجتمع بزرگ شده، ارزیابی کردند. در این برنامه، میزان تخریب مخازن و واحدهای الفینی که مانع از ادامه فرآیندهای عملیاتی شده است، مورد مشاهده میدانی قرار گرفت.
عباس‌زاده در بخش دیگری از این بازدید، بر اهمیت استراتژیک این مجتمع تاکید کرد و یادآور شد که توقف فعالیت‌ها در این سطح، نیازمند ارزیابی‌های دقیق فنی و مهندسی است. وی خاطرنشان کرد که تمامی توان کارشناسی برای شناسایی نقاط آسیب‌دیده به کار گرفته شده تا گزارش جامعی از میزان خرابی‌ها جهت برنامه‌ریزی‌های آتی تهیه شود.



آخرین اخبار
طراحی و پیاده سازی: اکسین ویرا