مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از واحدها و تأسیسات پتروشیمی بندرامام که در پی تهاجم دشمن از سرویس خارج شدهاند، دیدن کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، حسن عباسزاده، معاون وزیر نفت و هیئت همراه با حضور در پتروشیمی بندرامام، از نزدیک ابعاد خسارات ناشی از حمله رژیم صهیونیستی و آمریکا را که منجر به ایستایی کامل فعالیتهای این مجتمع بزرگ شده، ارزیابی کردند. در این برنامه، میزان تخریب مخازن و واحدهای الفینی که مانع از ادامه فرآیندهای عملیاتی شده است، مورد مشاهده میدانی قرار گرفت.
عباسزاده در بخش دیگری از این بازدید، بر اهمیت استراتژیک این مجتمع تاکید کرد و یادآور شد که توقف فعالیتها در این سطح، نیازمند ارزیابیهای دقیق فنی و مهندسی است. وی خاطرنشان کرد که تمامی توان کارشناسی برای شناسایی نقاط آسیبدیده به کار گرفته شده تا گزارش جامعی از میزان خرابیها جهت برنامهریزیهای آتی تهیه شود.