{{{block - 36}}}
title
پنج شنبه 20 فروردین 1405 کد خبر: 12515 لینک کوتاه 60

بازدید معاون وزیر نفت از مجتمع پتروشیمی رازی پس از خروج از مدار فعالیت ‌

معاون وزیر نفت با هدف ارزیابی خسارات حملاتی که منجر به توقف کار پتروشیمی رازی شده، از این مجتمع بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، حسن عباس‌زاده، معاون وزیر نفت در ادامه بازدیدهای خود، وارد پتروشیمی رازی شد و از واحدهای تولیدی و اسکله‌هایی که بر اثر حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا از مدار خارج شده‌اند، دیدن کرد. وی در این بازدید از نزدیک حجم خرابی‌های وارده به تأسیسات آمونیاک و اوره را که باعث توقف کامل صادرات و تولید شده است، مورد ارزیابی قرار داد.
معاون وزیر نفت در نشست با متخصصان فنی این مجتمع، بر ضرورت تدوین گزارش‌های دقیق کارشناسی تأکید کرد و یادآور شد که توقف فعالیت‌ها ناشی از ابعاد وسیع آسیب به سازه‌های حساس است. وی خاطرنشان ساخت که بازگشت ایمن این واحدها به سرویس، مستلزم نوسازی دقیق تجهیزات آسیب‌دیده است که با جدیت پیگیری خواهد شد.



آخرین اخبار
طراحی و پیاده سازی: اکسین ویرا