{{{block - 36}}}
title
پنج شنبه 20 فروردین 1405 کد خبر: 12517 لینک کوتاه 49

تأکید معاون وزیر نفت بر نوسازی جهادی زیرساخت‌ها و اولویت‌بخشی به منابع انسانی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

دکتر حسن عباس‌زاده، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در نشست صمیمانه با مدیران عامل مجتمع‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی، ضمن بررسی آخرین وضعیت منطقه، بر نوسازی تجهیزات و تکریم سرمایه‌های انسانی تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، حسن عباس‌زاده در این جلسه با اشاره به اینکه تجهیزات و زیرساخت‌های آسیب‌دیده با تکیه بر توان متخصصان داخلی نوسازی و اصلاح خواهند شد، اظهار داشت: اگرچه بازسازی فیزیکی اهمیت بالایی دارد، اما موضوع حیاتی‌تر، توجه و حمایت ویژه از منابع انسانی است که ستون‌های اصلی این صنعت محسوب می‌شوند.
وی با ادای احترام به مقام شامخ شهدای حملات اخیر رژیم صهیونیستی و آمریکا، تصریح کرد: تکریم و رسیدگی مقتضی به خانواده‌های این شهدا و حمایت همه‌جانبه از کارکنان آسیب‌دیده باید در صدر اولویت‌های مدیریتی تمامی مجتمع‌ها قرار گیرد.
معاون وزیر نفت همچنین بر لزوم هم‌افزایی و مسئولیت‌پذیری جمعی در فرآیند بازسازی تأکید کرد و افزود: کلیه شرکت‌هایی که ارتباط خطوط با شرکت «فجر انرژی خلیج فارس» دارند، متعهد هستند تا در جهت تسریع در رفع معایب و تعمیر خطوط در محیط‌های خارج از مجتمع‌های فرآیندی، همکاری و مساعدت لازم را با شرکت فجر به عمل آورند تا پایداری شبکه یوتیلیتی منطقه تضمین شود.
در پایان این نشست، عباس‌زاده ضمن برآورد خسارات وارده و قدردانی از مجاهدت‌های صورت‌گرفته در مدیریت بحران، به نمایندگی از تلاش‌های شبانه‌روزی تیم پدافند غیرعامل، از محمدرضا مطیری، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، تقدیر و با اهدا لوح تشکر کرد.



آخرین اخبار
طراحی و پیاده سازی: اکسین ویرا