{{{block - 36}}}
title
پنج شنبه 20 فروردین 1405 کد خبر: 12518 لینک کوتاه 42

ادای احترام معاون وزیر نفت به مقام شهدا و بازدید میدانی از مجتمع‌های پتروشیمی آسیب‌دیده در منطقه ویژه

دکتر حسن عباس‌زاده، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با هدف  بررسی وضعیت زیرساخت‌ها و ارزیابی خسارات وارده به شرکت‌های مورد حمله رژیم صهیونیستی و آمریکا، وارد این منطقه استراتژیک شد.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، حسن عباس‌زاده در بدو ورود مورد استقبال مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این سازمان قرار گرفت. وی در آغاز برنامه‌های خود با حضور در مزار مطهر شهید گمنام منطقه، به مقام والای شهدا ادای احترام کرد و یاد و خاطره شهدای گرانقدر حملات اخیر را گرامی داشت.
 
معاون وزیر نفت در ادامه، با حضور میدانی در مجتمع‌های پتروشیمی فجر ۱ و ۲، کارون، امیرکبیر، بندرامام و رازی، از نزدیک در جریان گزارش‌های فنی و ابعاد آسیب‌های وارده به زیرساخت‌ها قرار گرفت. وی در گفتگو با مدیران و کارکنان این واحدها، ضمن قدردانی از ایستادگی آنان، بر ضرورت تسریع در عملیات بازسازی تأکید کرد.
 
عباس‌زاده با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای مبنی بر پاسخ هم‌تراز به دشمن، تصریح کرد: «با اراده جهادی و تکیه بر توان متخصصان داخلی، تمامی خسارات را جبران خواهیم کرد. این واحدها در کمترین زمان ممکن نوسازی شده و به مدار تولید بازمی‌گردند تا بار دیگر اقتدار صنعت ملی ایران در عرصه‌ی جهانی به اثبات برسد.»



آخرین اخبار
طراحی و پیاده سازی: اکسین ویرا