{{{block - 36}}}
title
پنج شنبه 20 فروردین 1405 کد خبر: 12519 لینک کوتاه 56

بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی/ تأکید بر بازسازی سریع و مقتدرانه واحدهای آسیب‌دیده

دکتر حسن عباس‌زاده، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با هدف ارزیابی خسارات و برنامه‌ریزی برای بازسازی سریع واحدهای تولیدی، از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بازدید کرد.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، دکتر عباس‌زاده در این بازدید میدانی از مجتمع‌های پتروشیمی فجر ۱ و ۲، کارون، امیرکبیر، بندرامام و رازی که مورد حملات خصمانه رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار گرفته بودند، دیدن کرد و از نزدیک در جریان ابعاد فنی آسیب‌های وارده قرار گرفت.
 
وی در این بازدید، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این حوادث، به رهنمودهای مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای در خصوص پاسخ هم‌تراز به دشمن اشاره کرد و اظهار داشت: «با تکیه بر توان و اراده متخصصان داخلی، تمامی خسارات را جبران کرده و با قدرت در مسیر بازسازی گام برمی‌داریم.»
 
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر لزوم تسریع در عملیات نوسازی، خاطرنشان کرد که با همت جهادی کارکنان، این مجتمع‌ها در کمترین زمان ممکن به مدار تولید بازخواهند گشت تا بار دیگر اقتدار و پایداری صنعت پتروشیمی ایران به اثبات برسد.



آخرین اخبار
طراحی و پیاده سازی: اکسین ویرا