منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی؛ در پی تهاجم بزدلانه دشمن آمریکایی-صهیونیستی به یکی از واحدهای شرکت پتروشیمی امیرکبیر، دکتر محمدرضا موالیزاده، استاندار خوزستان، در نخستین ساعات وقوع این حمله هوایی با حضوری میدانی وارد منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، استاندار محترم خوزستان ضمن بازدید مستقیم از محل حادثه، ابعاد آتشسوزی و روند عملیات اطفای حریق را از نزدیک بررسی کرد. ایشان در جریان این بازدید، از زحمات شبانهروزی دکتر محمدرضا مطیری، مدیرعامل و فرماندهی شرایط اضطراری منطقه و سایر مدیران عامل، و بهویژه از فداکاری تیمهای عملیاتی، آتشنشانی و امدادی قدردانی نمود.
دکتر موالیزاده با تمجید از انسجام مثالزدنی میان تیمهای عملیاتی و مدیریت ارشد شرایط اضطراری منطقه در کنترل این حادثه، این هماهنگی و یکپارچگی را نشانه بارز سطح آمادگی و توان اجرایی بالای این تیمها دانست.
استاندار خوزستان در پایان این بازدید، ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی ایثارگران حاضر در صحنه، ابراز امیدواری کرد که در آیندهای نزدیک و در سایه همت والای متخصصان، مدیران، کارشناسان و کارگران شریف صنعت پتروشیمی، شاهد بازسازی هرچه بهتر و مقتدرانهتر پتروشیمیها باشیم تا چرخه تولید و اقتدار اقتصادی کشور با توانی مضاعف به حرکت خود ادامه دهد.
در پایان، روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به نمایندگی از خانواده بزرگ صنعت، از حضور مسئولانه، دلسوزانه و مقتدرانه استاندار مردمی و پرتلاش خوزستان که همواره در این حادثه و سایر حوادث اخیر با حضور میدانی خود باعث دلگرمی و قوت قلب کارکنان، مدیران و نیروهای عملیاتی و امدادی صنعت شدهاند، صمیمانه تقدیر و تشکر مینماید.