در پی حمله ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی که منجر به آسیبرسانی به بخشی از زیرساختهای شبکه روشنایی، برق بلوار ورودی و برخی نقاط سایت گردید، با تلاش شبانهروزی کارکنان، این منطقه در کمترین زمان ممکن آماده بهرهبرداری مجدد شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، بلافاصله پس از این رخداد، با دستور مستقیم مدیر عامل سازمان و پیگیریهای مستمر، عملیات بازسازی زیرساختها آغاز شد.
در این راستا، واحد شهرداری با اعزام تیمهای عملیاتی نسبت به جمعآوری آوار و نظافت عمومی خیابانهای دسترسی و بلوار اصلی منطقه اقدام نمود.
همزمان، متخصصان واحد امور بهرهبرداری و واحد برق با جمعآوری کابلهای آسیبدیده، موفق به برقراری مجدد روشنایی محیطی شدند و واحد آب و گاز نیز شبکه جریان آب و گاز اصلی منطقه را مدیریت و کنترل کردند.
با اتمام این عملیات جهادی، فضای عمومی و تمامی مسیرها و بلوارهای منطقه ویژه برای ازسرگیری خدماترسانی به سرمایهگذاران، ذینفعان و شرکتهای پتروشیمی مستقر در منطقه بهطور کامل آماده شده است. این سازمان آمادگی کامل جهت پشتیبانی و خدماترسانی به کارکنان و ذینفعان جهت از سرگیری فعالیتهای صنعتی و خدماتی طبق روال عادی را دارد.
این سرعت عمل در بازسازی زیرساختها، نشاندهنده عزم راسخ خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی در صیانت از سنگر تولید و بیاثر کردن اقدامات دشمنان ایران اسلامی است.