{{{block - 36}}}
title
سه شنبه 25 فروردین 1405 کد خبر: 12540 لینک کوتاه 24

بمناسبت روز ملی منابع انسانی، محمد رضا مطیری مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی پیام تبریک صادر نمود

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

منابع انسانی، جان‌مایه تحول و پیشران اصلی حرکت در مسیر دانایی و توانایی است. در عصر حاضر که سازمان‌های «سرآمد» و «پیشرو» بر پایه سرمایه‌های نامشهود خود بنا می‌شوند، نیروی انسانی نه به عنوان یک ابزار، بلکه به عنوان والاترین دارایی و موتور محرک توسعه همه‌جانبه شناخته می‌شود.
روز منابع انسانی فرصتی مغتنم است تا بر این حقیقت تأکید کنیم که تحول در ابعاد مختلف ساختاری، فرایندی و تکنولوژیک، تنها با دستان توانمند و اندیشه‌های خلاق انسان‌های توسعه‌یافته محقق می‌گردد.

تحول در حوزه منابع انسانی امروزه از مدیریت اداری صرف به سمت «مدیریت استعدادها» و «توسعه سرمایه انسانی» کوچ کرده است؛ تحولی که ابعاد آموزشی، انگیزشی، رفاهی و روان‌شناختی را در هم می‌تند تا سازمانی پویا و متعالی خلق کند. از این منظر نقش بی‌بدیل منابع انسانی در سه سطح بنیادین توسعه فردی، توسعه اجتماعی و توسعه سازمانی غیرقابل انکار است.

در صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی، که قلب تپنده اقتصاد کشور محسوب می‌شود، و به طور اخص در پهنه پرصلابت «منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی»، نقش منابع انسانی دوچندان است. این صنعت برای حفظ پویایی و پیشتازی خود در بازارهای جهانی، بیش از هر چیز به «انسان‌های ارزش‌آفرین» نیاز دارد. نگاه ما به این حوزه، نگاهی «تعالی‌محور» و «انسان‌ساز» است؛ چرا که معتقدیم بهره‌وری واقعی از مجرای توجه به کرامت انسانی و ایجاد محیطی سرشار از شوقِ آفرینش امکان‌های جدید می‌گذرد.

اینجانب فرا رسیدن روز ملی منابع انسانی را به تمامی همکاران شریف و تلاشگرم در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تبریک عرض نموده و امیدوارم با تکیه بر دانش، تعهد و تخصص شما عزیزان، همچنان در مسیر خلق ارزش، ارتقای بهره‌وری و اعتلای نام ایران در صنعت بزرگ پتروشیمی گام برداریم.

محمد رضا مطیری 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی



آخرین اخبار
طراحی و پیاده سازی: اکسین ویرا