{{{block - 36}}}
title
جمعه 04 اردیبهشت 1405 کد خبر: 12546 لینک کوتاه 76

اطلاعیه فوری روابط عمومی و سخنگوی شرایط اضطراری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

به استحضار می‌رساند پیرو اطلاعیه‌های پیشین و بر اساس مصوبه فرماندهی ارشد شرایط اضطراری و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، نحوه فعالیت کارکنان شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه تا اطلاع ثانوی به شرح ذیل ابلاغ می‌گردد:

۱. نیروهای روزکار: ساعت کاری از ۸ الی ۱۴ تعیین شده و حضور فیزیکی تنها با ۳۰ درصد ظرفیت مجاز است. سایر کارکنان این بخش موظف به انجام امور به صورت دورکاری هستند.
۲. نیروهای نوبت‌کار و عملیاتی: این بخش از کارکنان همچنان طبق روال سابق و بدون تغییر به فعالیت حیاتی خود ادامه خواهند داد.
۳. طرح‌ها و پروژه‌ها: تمامی پروژه‌های مستقر در منطقه نیز مشمول سهمیه حضور حداکثر ۳۰ درصدی می‌باشند.

تذکرات مهم:
- در صورت ضرورت‌های عملیاتی و برای جلوگیری از وقفه در خدمات‌رسانی، امکان افزایش سهمیه حضور با تشخیص مدیریت وجود داشته و حضور کارکنان در این موارد الزامی است.
- حضور تمامی مدیران و کارکنان در شهر محل خدمت الزامی بوده و تعیین سطوح مدیریتی مورد نیاز جهت حضور، بر عهده مقام مافوق خواهد بود.

در پایان، با ارج نهادن به جایگاه والا و نقش‌آفرینی ارزشمند بانوان همکار، شایسته است مدیران محترم در تنظیم جدول حضور و غیاب، با نگاهی همراه با سعه‌صدر و در نظر گرفتن ملاحظات صیانتی و خانوادگی این عزیزان، بستری فراهم آورند تا ضمن تداوم چرخه‌های کاری، دغدغه‌های این بزرگواران نیز به شایستگی لحاظ گردد.

"روابط عمومی و سخنگوی شرایط اضطراری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی"



آخرین اخبار
طراحی و پیاده سازی: اکسین ویرا