{{{block - 36}}}
title
سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 کد خبر: 12556 لینک کوتاه 84

تجلیل از کارکنان نمونه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ‌

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در مراسمی از تلاشگران برتر و کارکنان نمونه این سازمان در سال ۱۴۰۳ تجلیل به عمل آمد.

در این نشست که با هدف قدردانی از سرمایه‌های انسانی و ارتقای انگیزه کارکنان برگزار شد، بخش ویژه‌ای به معرفی و تقدیر از برگزیدگان اختصاص یافت. در این مراسم، به پاس خدمات ارزنده، تعهد شغلی و تلاش‌های صادقانه در سال ۱۴۰۳، لوح سپاسی از سوی سرکار خانم دکتر خزایی، معاون توسعه منابع انسانی وزارت نفت، به برگزیدگان اهدا شد.

در این راستا، سه تن از کارکنان شایسته سازمان آقایان «محسن جبرئیل»، «امیر شهرزاد شیرازی» و «میثم سلطان‌پور» به عنوان تلاشگران برتر معرفی شدند. این برگزیدگان به پاس تلاش و کارآمدی و ایفای نقش کلیدی در پیشبرد اهداف عالیه سازمان و همچنین دقت نظر و پشتکار فراوان در انجام امور محوله بعنوان نیروی برگزیده، مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.
شایان ذکر است مدیریت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی همواره بر نقش محوری نیروی انسانی متخصص در تحقق برنامه‌های راهبردی صنعت پتروشیمی تأکید داشته و برگزاری این آیین، گامی در راستای ارج نهادن به خدمات مخلصانه کارکنان در مسیر تعالی این صنعت است.



آخرین اخبار
طراحی و پیاده سازی: اکسین ویرا