به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانوادههای معظم شهدا، مدیرعامل و جمعی از اعضای هیأت رئیسه سازمان با حضور در منزل شهید والامقام «محمد ترابی»، با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار صمیمانه، دکتر محمدرضا مطیری، مدیرعامل سازمان، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی، بهویژه شهدای حمله به شرکت فجر انرژی خلیج فارس، بر جایگاه رفیع شهادت تأکید کرد و گفت: «عزت، امنیت و اقتدار امروز میهن اسلامی، ثمره جانفشانی شهدایی است که در حساسترین برههها، جان خود را فدای آرمانهای انقلاب و صیانت از دستاوردهای اقتصادی و صنعتی کشور کردند.»
وی با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا مایه افتخار مسئولان است، افزود: «ما همواره خود را مدیون خون مطهر شهدا میدانیم و بر خود وظیفه میدانیم هر آنچه در توان داریم را در طبق اخلاص گذاشته و در مسیر خدمترسانی به خانوادههای معظم این عزیزان گام برداریم؛ چرا که تکریم این بزرگواران، پاسداشت ارزشهای والای انسانی و اسلامی است.»
در بخشی از این دیدار، دکتر محمدرضا مطیری، پیام تسلیت جناب آقای دکتر عباسزاده، معاون محترم وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی را به خانواده معظم این شهید والامقام ابلاغ کرد. در این پیام، بر نقش ارزنده شهدای صنعت در حفظ ارکان اقتصادی کشور و همدردی با بازماندگان تأکید شده است.
در ادامه این دیدار، محمد ترابی پدر شهید والامقام، ضمن تقدیر از حضور مسئولان، از رویکرد ارزشمند مدیرعامل سازمان در توجه ویژه به خانواده شهدا سپاسگزاری کرد. وی همچنین از همراهی و همکاریهای صمیمانه این سازمان از نخستین لحظات وقوع حادثه و همچنین تلاشهای صورت گرفته در برگزاری باشکوه مراسم وداع با پیکر مطهر شهید، قدردانی نمود.
در پایان این دیدار، با اهدای لوح یادبود، از صبر و استقامت خانواده شهید تجلیل به عمل آمد. گفتنی است شهید محمد ترابی از شهدای گرانقدر صنعت پتروشیمی است که در جریان حمله دشمن به منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (شرکت فجر انرژی خلیج فارس) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.