هجدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی هلال احمر، تجلی شکوهمند ایثار و فداکاری انسانهایی است که داوطلبانه، جان و توان خویش را در طبق اخلاص نهاده تا مرهمی بر آلام دردمندان و پناهی برای آسیبدیدگان باشند.
جمعیت هلال احمر همواره در سختترین شرایط و بحرانها، حضوری امیدبخش داشته است؛ اما نقش بیبدیل و مجاهدانه این عزیزان در حوادث تلخ و دشوار جنگ اخیر و تهاجم وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به زیرساختهای صنعتی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، هرگز از حافظه تاریخی این صنعت و مردم منطقه پاک نخواهد شد.
در روزهایی که تاسیسات حیاتی ما هدف حملات ناجوانمردانه قرار گرفت، نیروهای خدوم هلال احمر با رشادت در عملیاتهای آواربرداری و تجسس پیکرهای مطهر شهدای این حوادث، حضوری موثر و فداکارانه داشتند. صنعت پتروشیمی و سازمان منطقه ویژه، خدمات ارزشمند و حیاتی جمعیت هلال احمر استان خوزستان و شهرستان بندر ماهشهر را در آن روزهای سخت و سرنوشتساز، هیچگاه فراموش نخواهد کرد و ما همواره قدردان و ثناگوی زحمات و ایثارگریهای شبانهروزی این عزیزان هستیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی هلال احمر و ادای احترام به پیشگاه شهدای عزیز خدمت، این روز را به تمامی سرخپوشان پاکنهاد، بهویژه تلاشگران جمعیت هلال احمر استان خوزستان و شهرستان بندر ماهشهر تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان، برای این سربازان خط مقدم نوعدوستی، تندرستی، سربلندی و موفقیت روزافزون مسئلت مینمایم.
محمدرضا مطیری
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (اردیبهشتماه ۱۴۰۵)