{{{block - 36}}}
title
جمعه 18 اردیبهشت 1405 کد خبر: 12570 لینک کوتاه 136

اطلاعیه فوری روابط عمومی و سخنگوی شرایط اضطراری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

به استحضار می‌رساند بر اساس مصوبه فرماندهی ارشد شرایط اضطراری و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، نحوه فعالیت کارکنان شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه از شنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه و تا اطلاع ثانوی به شرح ذیل ابلاغ می‌گردد:

۱. نیروهای روزکار: ساعت کاری از ۸ الی ۱۴ تعیین شده و حضور فیزیکی با ۳۰ درصد ظرفیت مجاز است. سایر کارکنان این بخش موظف به انجام امور به صورت دورکاری هستند.
۲. نیروهای نوبت‌کار و عملیاتی: این بخش از کارکنان همچنان طبق روال سابق و بدون تغییر به فعالیت حیاتی خود ادامه خواهند داد.
۳. طرح‌ها و پروژه‌ها: تمامی پروژه‌های مستقر در منطقه نیز مشمول سهمیه حضور ۳۰ درصدی می‌باشند.

تذکرات مهم:
- در صورت ضرورت‌های عملیاتی و برای جلوگیری از وقفه در خدمات‌رسانی، امکان افزایش سهمیه حضور با تشخیص مدیریت وجود داشته و حضور کارکنان در این موارد الزامی است.
- حضور تمامی مدیران و کارکنان در شهر محل خدمت الزامی بوده و تعیین سطوح مدیریتی مورد نیاز جهت حضور، بر عهده مقام مافوق خواهد بود.

روابط عمومی و سخنگوی شرایط اضطراری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی



آخرین اخبار
طراحی و پیاده سازی: اکسین ویرا