به مناسبت چهلمین روز شهادت شش کبوتر خونینبال منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (شهدای گرانقدر شرکت فجر انرژی خلیج فارس) دکتر محمدرضا مطیری مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشيمي پیامی را صادر کرد.
متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ...»
خانوادههای معظم و معزز شهدای والامقام صنعت پتروشیمی
چهل روز از عروج ملکوتی و شهادت مظلومانه شش تن از بهترین فرزندان این مرز و بوم و مجاهدان جبهه تولید در شرکت «فجر انرژی خلیج فارس» گذشت. مردانی که در شعلههای غیرت و ایثار درخشیدند تا چراغ عزت و استقلال صنعتی این معبر اقتصادی خاموش نماند.
اربعین این شهدای گرانقدر، یادآورِ درسِ بزرگِ از خودگذشتگی است که آنان به ما آموختند. بیتردید خون پاک این عزیزان، حیاتی دوباره در رگهای صنعت دمیده و جوشش آن، مایه دوام، بقا و اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی خواهد بود. نام بلند این سبکبالان، همچون مدالی پر افتخار بر تارک تاریخ صنعت پتروشیمی برای همیشه جاودان باقی خواهد ماند و راهشان، راهنمای ما در صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
اینجانب ضمن عرض تسلیت مجدد و ابراز همدردی عمیق با شما خانوادههای صبور و فداکار، بر این باورم که یاد شهدا همواره مایه برکت و حرکت در مسیر پیشرفت است. از درگاه خداوند متعال، علو درجات برای آن شهدای عزیز و شکیبایی جزیل برای بازماندگان مسئلت دارم.
ما در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، همواره خود را مدیون و همدرد شما خانوادههای معظم دانسته و بر عهدی که با خون این عزیزان بستهایم، استوار خواهیم ماند.
محمدرضا مطیری
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی( اردیبهشتماه ماه ۱۴۰۵)