{{{block - 36}}}
title
دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 کد خبر: 12596 لینک کوتاه 74

اطلاعیه فوری روابط عمومی و سخنگوی شرایط اضطراری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

به استحضار می‌رساند براساس مصوبه فرماندهی ارشد شرایط اضطراری و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، نحوه فعالیت کارکنان شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه از سه شنبه بیست و نهم اردیبهشت‌ماه و تا آخر هفته به شرح ذیل ابلاغ می‌گردد:

۱. نیروهای روزکار:  ساعت کاری از ۸ الی ۱۴ تعیین شده و حضور فیزیکی با ۳۰ درصد ظرفیت مجاز است. سایر کارکنان این بخش موظف به انجام امور به صورت دورکاری هستند.
۲. نیروهای نوبت‌کار و عملیاتی: این بخش از کارکنان همچنان طبق روال سابق و بدون تغییر به فعالیت حیاتی خود ادامه خواهند داد.
۳. طرح‌ها و پروژه‌ها: تمامی پروژه‌های مستقر در منطقه نیز مشمول سهمیه حضور ۳۰ درصدی می‌باشند. به جز پروژه‌های مربوط به بازسازی که از این قاعده مستثنی هستند.

 روابط عمومی و سخنگوی شرایط اضطراری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی



آخرین اخبار
طراحی و پیاده سازی: اکسین ویرا