منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، همزمان با ایام فرخنده دهه کرامت، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی میزبان خدام آستان قدس رضوی و پرچم متبرک بارگاه منور امام علی بن موسی الرضا (ع) بود.
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، کاروان معنوی «زیر سایه خورشید» در میان استقبال گرم کارکنان، متخصصان و مدیران صنعت پتروشیمی وارد این منطقه شد. در این مراسم که با قرائت صلوات خاصه و مدیحهسرایی همراه بود، حاضران با ادای احترام به پرچم سبز رضوی، بیعت خود را با آرمانهای امام رئوف تجدید کردند.
تجدید میثاق با شهدای حریم صنعت
بخش ویژهای از این مراسم به پاسداشت مقام شامخ شهدای گرانقدر اختصاص یافت. خدام رضوی و کارکنان منطقه با قرائت فاتحه به مقام ۶ تن از شهدای والامقام پتروشیمی فجر و شهدای «حریم صنعت» ادای احترام کردند. حاضران در این آیین بر تداوم راه شهدا در سنگر تولید و خودکفایی اقتصادی تأکید ورزیدند.
تجلیل از مدیریت جهادی در حوزه پدافند غیرعامل
در ادامه این مراسم، سفیران آستان قدس رضوی از مجاهدتهای مدیریتی دکتر محمدرضا مطیری، مدیرعامل و فرمانده ارشد شرایط اضطراری منطقه، تقدیر کردند. به پاس حضور میدانی مقتدرانه و مدیریت هوشمندانه در حوزه پدافند غیرعامل و هدایت منطقه در شرایط حساس و بحرانی اخیر، تمثال مبارک خادمی امام رضا (ع) از سوی خدام به ایشان اهدا شد.
خدام اعزامی از مشهد مقدس، پایداری سربازان جبهه اقتصادی در صیانت از زیرساختهای حیاتی کشور را مصداق بارز خدمت صادقانه و رضوی دانستند.
حضور معنوی کاروان «زیر سایه خورشید» در بزرگترین قطب صنعت پتروشیمی کشور، علاوه بر تقویت روحیه خودباوری و نشاط معنوی در میان تلاشگران صنعت، پیوندی عمیق میان سنگر تولید و آستان ولایت ایجاد کرد تا چرخهای توسعه کشور با استعانت از الطاف امام هشتم (ع) پرشتابتر از گذشته به گردش درآیند.