به مناسبت فرارسیدن هفته هلالاحمر، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حضور در جمعیت هلالاحمر شهرستان بندرماهشهر، ضمن تبریک این ایام، از تلاشهای جهادی امدادگران بهویژه در حوادث اخیر منطقه قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، همزمان با فرارسیدن هفته هلالاحمر، محمد مطیری مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به همراه هیئتی از مسئولان این سازمان، در جمعیت هلالاحمر شهرستان بندرماهشهر حضور یافت.
در این برنامه، محمد فارسیمدان رئیس جمعیت هلالاحمر شهرستان بندرماهشهر ضمن خیرمقدم به مدیرعامل سازمان منطقه ویژه و هیئت همراه، گزارشی جامع از فعالیتها، توانمندیها و اقدامات این جمعیت در حوزههای مختلف امدادی، عامالمنفعه و خدماترسانی به مردم ارائه کرد.
در ادامه، محمد مطیری با تبریک هفته هلالاحمر به تمامی تلاشگران این عرصه، از خدمات مخلصانه نیروهای هلالاحمر قدردانی نمود و گفت: همکاری و حضور موثر نیروهای این جمعیت در صحنههای مختلف، بهویژه در مدیریت شرایط پس از حمله رژیم صهیونیستی و آمریکا به پتروشیمیهای منطقه ویژه، بسیار ارزشمند و مایه قوت قلب است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با تاکید بر لزوم ارتقای سطح تعاملات دوجانبه، قول همکاری و حمایتهای بیشتری را در جهت تقویت زیرساختها و توانمندیهای هلالاحمر شهرستان داد. در پایان این حضور، محمد فارسیمدان با اهدای کاور هلالاحمر به محمد مطیری، وی را به عنوان عضو داوطلب این جمعیت معرفی کرد.