{{{block - 36}}}
title
یک شنبه 27 اردیبهشت 1405 کد خبر: 12589 لینک کوتاه 69

تجلیل مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از خانواده شهید «علی امامی» / سخاوت اسدی: اقتدار امروز صنعت مدیون ایثار شهداست

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی – در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده‌های معظم شهدا،  سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، به همراه محمد رضا مطیری مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و جمعی از مدیران ارشد صنعت، با خانواده والامقام شهید «علی امامی» از شهدای گرانقدر پتروشیمی فجر انرژی خلیج فارس دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمانه که در فضایی آکنده از معنویت برگزار شد، سخاوت اسدی با تجلیل از صبر و استقامت خانواده معزز شهید امامی، به تبیین جایگاه رفیع شهادت و نقش برکات خون شهیدان در پیشرفت کشور پرداخت.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این دیدار با اشاره به اینکه تکریم شهدا یک وظیفه اخلاقی و سازمانی برای تمامی خدمتگزاران نظام است، اظهار داشت: «راه شهادت، مسیری نیست که پایان یابد؛ بلکه جریانی مستمر و زنده است که رگ‌های حیاتی این انقلاب و صنعت عظیم را سیراب می‌کند. هر چرخ کمال و پیشرفتی که امروز در این قطب اقتصادی می‌چرخد، در حقیقت به برکت خون‌های پاکی است که برای سربلندی این خاک بر زمین ریخته شده است.»

اسدی خاطرنشان کرد: «خانواده‌های معظم شهدا، پرچمداران عزت این ملت هستند. دعای خیر شما عزیزان، پشتوانه عظیمی برای خادمان مردم در صنعت نفت و پتروشیمی است تا بتوانیم در مسیر تولید و ارزآوری برای کشور، با گام‌هایی استوارتر حرکت کنیم.»

در پایان این دیدار، با اهدای لوح سپاس از خانواده معزز شهید علی امامی تجلیل به عمل آمد و بر تداوم راه این شهید بزرگوار در سنگر تولید و خدمت به میهن اسلامی تاکید شد.



آخرین اخبار
طراحی و پیاده سازی: اکسین ویرا