بسمه تعالی
اول خرداد ماه، «روز ملی بهرهوری و بهینهسازی مصرف» است؛ مناسبتی که ما را بر اهمیت مدیریت هوشمندانه منابع و ارتقای کارایی در تمامی سطوح عملیاتی متمرکز میکند.
در صنعت ارزش آفرین پتروشیمی، جایی که با منابع استراتژیک و انرژیهای عظیم سر و کار داریم، «بهرهوری» تنها یک مفهوم اقتصادی نیست، بلکه یک ضرورت زیستمحیطی و ملی است. بهرهوری یعنی تبدیل بهینه ورودیها به خروجیهای باکیفیت، به گونهای که کمترین اتلاف در زنجیره تولید و مصرف رخ دهد.فرهنگ بهینهسازی مصرف، کلید دستیابی به توسعه پایدار است.
ما در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، بر این باوریم که با تکیه بر دانش، نوآوری و تغییر در الگوهای مصرفی، میتوانیم بهرهوری صنعتی کشور را ارتقا بخشیم و آیندهای روشنتر و پایدارتر را برای نسلهای آینده رقم بزنیم.
امید است با تداوم تلاشهای همهجانبه و پذیرش فرهنگ بهینهسازی، گامی بلند در جهت تعالی صنعتی ایران برداریم.
روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی(خرداد ۱۴۰۵)